close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה אתם חייבים לצבוע דירה בחורף?

מערכת שורשה שבט, תשפד15/01/2024

למרות שצביעת הדירה שלכם בעונת החורף היא אולי לא הבחירה המובנת מאליה, כפי שאתם רואים, מדובר בבחירה בעלת יתרונות מעניינים

תגיות:
צילום: freepik

צביעת דירה משפיעה לטובה על הבית, מכניסה רעננות והתחדשות. אחד הדברים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת התזמון הנכון לצביעה הוא מזג האוויר. אמנם רבים מעדיפים לצבוע בחודשים החמים יותר, אבל למעשה צביעת הדירה שלכם במהלך החורף יכולה להיות כדאית, רצויה ומשתלמת.

לצבוע בחורף, בגלל החיסכון בעלויות
אחת הסיבות החשובות ביותר לכך שכדאי לצבוע את הדירה שלכם בחורף היא מפני שכך תוכלו לחסוך בעלויות. צביעת דירה כדאית יותר בחורף,

צילום: freepik
מכיוון שהביקוש לשירותי צביעה נמוך יותר בעונה זו. צבעים מקצועיים קובעים מחירים נוחים יותר כדי למשוך לקוחות בעונה יותר חלשה עסקית. הם זמינים יותר, ולכן התעריפים נוחים בהשוואה לעונת השיא בקיץ. בנוסף, החומרים המשמשים לצביעה, כגון צבע ופריימר, עשויים להיות זולים יותר בחודשי החורף. חלק מספקי הצבע והמותגים המובילים יוצאים במבצעי מכירות, הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור קבלני צבע מקצועיים.

זמני ייבוש מהירים יותר
תנאי מזג האוויר בחורף יכולים לפעול לטובתכם כאשר אתם מביאים בחשבון את זמני ייבוש. האוויר הקר והיבש שמאפיין ימים רבים בעונת החורף, מעודד ייבוש מהיר יותר של הצבע. תנאי הלחות של הקיץ באזורים רבים בארץ, למרות השמש נוטים להאריך את זמני הייבוש (ולגרום לתופעות כמו קילוף של צבע, במיוחד בצביעה פחות מקצועית). לעומת זאת החורף מספק תנאים מעולים כך שהצבע יתייבש באופן אחיד ויעיל.

יתר על כן, נוסחאות של צבעים מודרניים ומעולים מותאמים היטב לייבוש גם בטמפרטורות נמוכות לעומת העבר. המשמעות היא שלא תצטרכו להתפשר באיכות הגימור בשל מזג האוויר החורפי. זמני הייבוש המהירים של החורף מאפשרים לכם להשלים את פרויקט צביעת הדירה שלכם מהר, עם מינימום של הפרעה לחיי היומיום בבית.

זמינות גבוהה יותר בלוח הזמנים של קבלני צבע
יתרון מובהק נוסף של צביעת הדירה בחורף הוא הגמישות בלוחות הזמנים של אנשי המקצוע. בעלי דירות רבים צובעים את הדירה במהלך הקיץ, ולכן אין פלא שרואים ביקוש גבוה יותר, מה שגורם להתפשרות של בעלי דירות על לוח הזמנים לצביעה. לעומת זאת, בחודשי החורף בדרך כלל רואים ירידה בביקוש לשירותי צביעה, מה שעוזר לתאם את תאריכי הצביעה לפי הנוחות שלכם. המשמעות היא שתוכלו לתכנן את צביעת הדירה שלכם תוך מקסימום נוחות ומינימום עיכובים בלתי צפויים.

אם כן, למרות שצביעת הדירה שלכם בעונת החורף היא אולי לא הבחירה המובנת מאליה, כפי שאתם רואים, מדובר בבחירה בעלת יתרונות מעניינים. זו הדרך שבה יש לכם סיכוי לא קטן להשיג חיסכון בעלויות, ליהנות מזמני ייבוש מהירים של הקירות, וגם אפשרות לקביעת מועד שמתאים לכם עם הצבעי. בחורף הקרוב תוכלו לשדרג את הדירה שלכם, ביתר נוחות, במחיר משתלם. לכן, בפעם הבאה שאתם רוצים לצבוע את הדירה, החורף יכול להיות הזמן האידיאלי בשבילכם. 

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה